با ما در تماس باشید

4566 -031

قرارداد طراحی سایت
قرارداد طراحی سایت
قرارداد طراحی سایت

برای اینکه شما بتوانید یک سایت عالی طراحی کنید یا باید مهارت تخصصی داشته باشید و یا اینکه این کار را به دست یک کاردان بسپارید تا در سریعترین زمان ممکن سایتی مطابق با میل شما برایتان طراحی کنند.
اما چگونه می توان به این موضوع ایمان داشت که صفر تا صد خدمات طراحی سایت ما طبق آنچه که ما می خواهیم پیش می رود؟
کافی است شما قرارداد طراحی سایت بین خود و مجموعه طراحی سایت مد نظرتان وضع کنید تا از صفر تا صد کار اطمینان خاطر داشته باشید.

نکات اصلی قرار داد طراحی سایت

مسئله مهم در وضع قرارداد طراحی سایت، بیان انتظارات و توقعات طرفین می باشد، شما باید به صورت دقیق و بدون هیچگونه ابهامی، تمامی موارد را عینا ذکر کنید و به آن ها اشاره کنید.
این نکات شامل موارد زیر هستند:

مراحل پرداخت و ارائه خدمات
مدت زمان قرارداد
خدمات پشتیبانی و شفاف سازی وظایف
تعیین خسارت
و ….
برای درک بهتر در قسمت بعدی نمونه ای از یک قرارداد طراحی سایت را برای شما آورده ایم. مجموعه طراحی سایت اصفهان آماده ی پاسخگویی به تمام سوالات شما پیرامون انواع قرارداد طراحی و سئو سایت می باشد.

قرارداد طراحی سایت

نمونه قرارداد طراحی سایت

قراردادی که در پایین ذکر شده است که دارای چندین ماده است که می تواند به سلیقه شما تغییر کند.

  • ماده 1 – موضوع قرارداد
    اجرای پروژه طر احی سایت (آدرس سایت) وکارهای مرتبط به آن تا زمان مقرر
  • ماده 2 – طرفین قرارداد
    این قرارداد بین آقا/خانم/مجموعه/مؤسسه یا شرکت ……… با شماره شناسه/ثبت/کد ملی …….. شماره تماس ……. به نشانی ………. پست الکترونیک ……… به عنوان سفارش دهنده/کارفرما و از یک طرف دیگر آقا/خانم/مجموعه/مؤسسه یا شرکت با شماره شناسه/ثبت/کد ملی ….. شماره تماس ….. به نشانی ….. پست الکترونیک …… به عنوان مجری پروژه طراحی سایت/پیمانکار منعقد می گردد و طرفین قرارداد متعهد به پایبندی مفاد آن می باشد.
  • ماده 3 – مبلغ قرارداد
    1-3 مبلغ نهایی قرار داد طبق توافق طرفین ….. می باشد.
    2-3 پرداخت مبلغ نهایی در 4 مرحله صورت می گیرد.
    3-3 مرحله اول قبل از اجرای پروژه صورت می گیرد و 20 درصد از مبلغ کل باید در همان وهله اول پرداخت شود. (در اینجا می توانید تاریخ قید کنید)
    4-3 مرحله دوم پس از خرید دامنه و هاست و طراحی قالب سایت می باشد و 20 درصد از مبلغ کل قرارداد باید تا 2 روز بعد از ارائه نتیجه پرداخت شود.
    5-3 مرحله سوم پس از تولید محتوای سایت می باشد، 30 درصد از مبلغ کل قرارداد باید تا 2 روز بعد از ارائه نتیجه پرداخت شود.
    6-3 مرحله چهارم پس از ارائه نهایی کار می باشد، 20 درصد از مبلغ کل قرارداد باید تا 2 روز بعد از ارائه نتیجه پرداخت شود.
  • ماده 4 – تعیین زمان قرارداد
    1-4 زمان شروع قرارداد از ….. می باشد.
    2-4 زمان پایان قرار داد تا تاریخ …. است و نتیجه مرحله اول کاری باید تا تاریخ …..، مرحله دوم کاری باید تا تاریخ …..، مرحله سوم کاری باید تا تاریخ ….. و مرحله چهارم کاری باید تا تاریخ …… به دست کارفرما برسد.
    3-4 تاریخ انقضا قرارداد

نمونه قرارداد طراحی سایت

  • ماده 5 – خدمات ارائه شده
    1-5 در این قسمت باید بنویسید که چه خدماتی طرفین قرار است به همدیگر ارائه دهند.
    2-5 اگر قرار است جز طراحی سایت، محتوای سایت شما نیز توسط همین تیم آماده شود باید در این قسمت ذکر شود
  • ماده 6 – خدمات پشتیبانی
    1-6 مدت زمان پشتیبانی
    2-6 شرح وظایف در پشتیبانی
  • ماده 7 – تعهدات طرفین
    1-7 کارفرما می تواند در شرایطی که امکان بررسی صفر تا صد پروژه نهایی را دارد، آن را بررسی کرده و سپس امضاء نهایی را بدهد مگر آنکه طرفین خود شرایط را با رضایت، تغییر دهند.
    2-7 حق طرح های ارسالی جهت انتخاب برای مجموعه خدمات دهنده محفوظ است و کارفرما حق هیچ مالکیتی نسبت به آن طرح ها ندارد.
    3-7 پیمانکار موظف به رعایت تمام قوانین کشور و سیستم اینترنتی داخلی است.
    4-7 پیمانکار بابت هر روز دیرکرد در ارائه پروژه موظف به پرداخت (مبلغ دلخواه) ریال به صورت روزانه می باشد.
    5-7 کارفرما بابت هر روز دیرکرد در پرداخت وجه مقرر شده، مستلزم پرداخت (مبلغ دلخواه) ریال اضافه تر به مبلغ اولیه می باشد و تا زمان پرداخت هزینه اولیه + خسارت، پروژه متوقف می شود.
    6-7 پیمانکار موظف به آموزش تمام نکات لازم در جهت گرداندن سایت ( در 5 جلسه) به نیروهای کارفرما می باشد و در این زمینه مبلغی دریافت نمی شود.
    7-7 هزینه تمدید دامنه به عهده کارفرما می باشد و هر گونه دیرکرد در زمان واریز آن، به عهده وی است.
  • ماده 8 – فسخ قرارداد
    1-8 رعایت تمامی نکات ذکر شده تحت عنوان مواد در قرارداد لازم الاجرا می باشد و در صورت هر گونه سرپیچی از هر کدام از مفاد قرارداد، طرفین می توانند قرارداد را فسخ کنند.
  • ماده 9 – حل اختلافات
    1-9 در صورت بروز هر گونه اختلاف بین طرفین ناشی از رعایت نکردن مفاد قرارداد، از طریق مراجع قضایی پیگیری خواهد شد.
  • ماده 10 – اقامتگاه طرفین
    1-10 در صورت تغییر هر گونه اطلاعات ارتباطی، طرفین باید اطلاع یابند، در غیر این صورت تنها اطلاعات درج شده در قرارداد مورد استناد خواهند بود و از اعتبار قانونی برخوردار می باشند.
  • ماده 11 – نسخ قرار داد
    1-11 این قرارداد در تاریخ ……. در 11 ماده در دو نسخه که اعتبار یکسانی دارند تنظیم شد و طرفین پس از تأیید، آن را امضا کردند.
    سفارش دهنده
    نام
    امضاء
    تاریخ
    مجموعه / شخص خدمات دهنده
    نام
    امضاء
    تاریخ